گوهرنویس

سیری در امواج خروشان اقیانوس بی‌کران نهج البلاغه

گوهرنویس

سیری در امواج خروشان اقیانوس بی‌کران نهج البلاغه

گوهرنویس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام خدمت همه بیانی‌ها و نویسندگان وبلاگ


زمانی که این متن را می‌خوانید ، من در شهر نجف دعاگو و نایب الزیاره شما هستم ان‌شاءالله.

در مسیر پیاده‌روی به سوی حرم مولایمان امام حسین علیه السلام به یاد همه شما مزه عاشقی را چشیده و هضم می‌کنم ان‌شاءالله.

امیدوارم حضور در این حماسه باشکوه و تمدن‌ساز اربعین نصیب همه شما شود.

خدایا روز به روز و لحظه به لحظه بر معرفت و محبت ما به امام حسین علیه السلام بیافزای... آمین


نظرات  (۱۰)

۰۹ آبان ۹۷ ، ۰۸:۱۲ حجت پناه زاده
زیارت قبول
حب الحسین (ع) یجمعنا ...
پاسخ:
ممنون خدا قبول کنه
به یاد همه دوستان بودم
سلام و التماس دعا! سفر به سلامت ان شاءالله!
پاسخ:
دعاگو  و نایب الزیاره شما بودم
ممنون
ملتمس الدعا تحت قبه الحسین علیه السلام
پاسخ:
دعاگو  و نایب الزیاره شما بودم
ممنون
زیارت قبول :) التماس دعا
پاسخ:
دعاگو  و نایب الزیاره شما بودم
ممنون
سلام
التماس دعا.
پاسخ:
علیکم السلام
دعاگو  و نایب الزیاره شما بودم

سلام
زبارتتون قبول باشه ان شاءالله
برای ما هم دعا بفرمایید

پاسخ:
علیکم السلام
دعاگو  و نایب الزیاره شما بودم
ممنون
۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۴:۵۴ نگار جهانشاهی
بی نظیر بود
پاسخ:
دعاگو  و نایب الزیاره شما بودم
ممنون
۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۳:۳۵ امید شمس آذر
التماس دعا.
پاسخ:
دعاگو  و نایب الزیاره شما بودم
ممنون
خوش به سعادتتون، التماس دعا
پاسخ:
دعاگو  و نایب الزیاره شما بودم
ممنون
سلام و التماس دعای فراوووون
پاسخ:
علیکم السلام
دعاگو  و نایب الزیاره شما بودم
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی