گوهرنویس

سیری در امواج خروشان اقیانوس بی‌کران نهج البلاغه

گوهرنویس

سیری در امواج خروشان اقیانوس بی‌کران نهج البلاغه

گوهرنویس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی:

سَیِّدِی أَخْرِجْ حُبَّ الدُّنْیَا مِنْ قَلْبِی وَ اجْمَعْ بَیْنِی وَ بَیْنَ الْمُصْطَفَى وَ آلِهِ خِیَرَتِکَ مِنْ خَلْقِکَ وَ خَاتَمِ النَّبِیِّینَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ

(اى آقاى من، محبت دنیا را از دلم بیرون کن، و میان من و مصطفى پیامبرت و خاندانش، بهترین برگزیدگان‏ از آفریدگانت و پایان‏بخش پیامبران محمّد (درود خدا بر او و خاندانش) جمع کن.)

مولای من، ریشه دنیاپرستی را در وجود من بخشکان. نمی‌خواهم دلم بند دنیایی باشد که پر از ظلم و حق کشی و تجاوز و قتل است. بله شکی نیست که باید از همین پل دنیا استفاده کنیم تا به زندگی و سعادت ابدی برسیم. پس باید با توکل به خدا ، توسل و ارتباط قلبی با پیامبر گرامی و اهل بیت علیهم السلام ، حب دنیا و حب مال‌اندوزی را ار قلبمان پاک کنیم.

گذرگاه دنیا را تا حدی آباد کنیم که کارمان را برای زندگی واقعی و حیات واقعی آخرت آسان کند،  نه اینکه زنجیر به گردن‌مان بیفکند و به قعر جهنم ببرد.

مطالب بیشتر:

عشقم به‏ تو واسطه‏‌ام به پیشگاه توست

گلوله‌های داغ در قلب دشمن

عشق و عاشقی با محبوب

نظرات  (۲)

۲۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۰ chefft.blog.ir 💞💕

👌👌👌

پاسخ:
ممنونم
التماس دعا در این شب های پربرکت قدر

امان از دنیا و دنیا پرستان پول پرستان

پاسخ:
ممنون درسته امان از دنیادوستان که چشم و گوششان کر و کور شده و انگار آخرتی نخواهد آمد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی