گوهرنویس

سیری در امواج خروشان اقیانوس بی‌کران نهج البلاغه

گوهرنویس

سیری در امواج خروشان اقیانوس بی‌کران نهج البلاغه

گوهرنویس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


سلام و عرض ادب خدمت همه مخاطبین فرهیخته‌ی وبلاگ گوهرنویس

یکی از مخاطبین محترم سوالی مطرح کرد که لازم است در اینجا توضیحی بابت آن بدهم.

سوال شده آیا گوهرنویس تعریف از خود نیست؟!!!
منتظر چنین سوالی بودم اما کسی تا حالا نپرسیده بود.
اما جواب کوتاه آن:
ویلاگ من فقط اختصاص دارد به انتشار کلمات گوهر بار و دلنشین حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام.
پس منظور از گوهر ، کلمات حضرت است و الا من بدبخت فلک زده چه گوهری دارم که بخواهم بنویسم!
از آن دوست عزیز بسیار ممنونم که تلنگری شد برای من و امثال من،
 اگر خداوند مهربان مرا به عنوان خاک کف پای غلام سیاه حضرت علی علیه السلام قبول کند، باید کلاهم را به عرش پرتاب کنم و هزاران بار خدا را شکر.

نظرات  (۷)

به کارتان با قوت ادامه دهید

موفق و عاقبت بخیر باشید

پاسخ:
ممنون از نظر لطف شما و دعای خوبتان
۲۰ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۴۱ گرافیک مستر
سپاس فراوان.
پاسخ:
درود بر شما 
ممنونم
۱۶ دی ۹۷ ، ۱۵:۳۳ مهران محسنی
دنبال شدید ممنون میشم دنبال کنید
درود بر شما

پاسخ:
سلام بر شما
ممنون
۱۳ دی ۹۷ ، ۲۲:۰۷ گرافیک مستر
احسنتم ، بسیار عالی...
دوست داشتید وبلاگ ما را هم دنبال بفرمایید .
پاسخ:
خیلی ممنون
با افتخار دنبال شدید
۱۳ دی ۹۷ ، ۱۸:۳۷ مهدی سلمانی ماهینی
موافقم با نظر شما

قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
پاسخ:
درود از شما
ممنون
موفق باشید ان شاءالله
موفق باشید در راهی که انتخاب کردید 
پاسخ:
سلامت باشید
ممنون دعا بفرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی