گوهرنویس

سیری در امواج خروشان اقیانوس بی‌کران نهج البلاغه

گوهرنویس

سیری در امواج خروشان اقیانوس بی‌کران نهج البلاغه

گوهرنویس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سلام بر تو اى برتر از نقص اوصاف

سلام بر تو اى پسندیده نزد مردم شرافتمند

سلام بر تو اى ستون دین

گواهى مى‏دهم که تو ولىّ خدا و حجّت او در زمینش هستى

و تو مقرّب خدا و منتخب حق

و سپردگاه علم خدا و پیامبران و پایه ایمانو ترجمان قرآنى

گواهى مى‏‌دهم هرکه از تو پیروى کرد بر حق و هدایت است‏ و هرکه تو را انکار کرد و با تو از در دشمنى درآمد بر گمراهى و هلاکت است.

بخشی از زیارت‌نامه امام جواد علیه السلام

لحظاتی با نوای دلنشین مداح دلسوخته حاج جواد شکری به سینه می‌زنیم:




نظرات  (۶)

۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۵۴ سلام بر مهدی ...

ممنون 

 

التماس دعا 

پاسخ:
ممنون از لطف شما
موفق باشید ان شاءالله
۱۵ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۴۵ پوریا قلعه

سلام، ما رو هم دعا کنید

ممنون

پاسخ:
سلام
موفق باشید ان شاءالله
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۰۷:۲۸ پوریا قلعه

سلام صبح بخیر

هنوز منو لینک نکردید

فکر کنم هنوز انلاین نشدید.

پاسخ:
سلام عصر بخیر
انجام شد
ممنون موفق باشید
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۰۷:۳۱ پوریا قلعه
سلام صبح بخیر
وبلاگ بنده رو با اسم ❤️عاشق خدا❤️ لینک کنید
من هم شمارو با عنوان گوهرنویس لینک کردم اگر تغییری نیاز داره بگید
با تشکر
پاسخ:
سلام ببخشین تاخیر افتاد
مشهد مسافرتم نایب الزیاره و دعاگو هستم
۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۳۵ گاهی نگاهی
سلام 
التماس دعا دارم
پاسخ:
علیکم السلام
چشم شما هم دعا بفرمایید
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۵۲ پوریا قلعه
سلام
بنده فقط با وبلاگ های مذهبی و پر مخاطب تبادل لینک دارم و وبلاگ شما رو هم واسه تبادل انتخاب کردم
آیا تمایل به تبادل لینک دارید؟
پاسخ:
علیکم السلام
بله موافقم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی