گوهرنویس

سیری در امواج خروشان اقیانوس بی‌کران نهج البلاغه

گوهرنویس

سیری در امواج خروشان اقیانوس بی‌کران نهج البلاغه

گوهرنویس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

قطعه‌ی پایانی دعای روز سوم شعبان که امام حسن عسکری علیه السلام با دست مبارک خود نوشتند و به وکیل خود فرستادند:

اللّهُمَّ وَهَبْ لَنا فِى هذَا الْیَوْمِ خَیْرَ مَوْهِبَةٍ ، وَأَنْجِحْ لَنا فِیهِ کُلَّ طَلِبَةٍ ، کَما وَهَبْتَ الْحُسَیْنَ لُِمحَمَّدٍ جَدِّهِ ، وَعاذَ فُطْرُسُ بِمَهْدِهِ ، فَنَحْنُ عائِذُونَ بِقَبْرِهِ مِنْ بَعْدِهِ نَشْهَدُ تُرْبَتَهُ وَنَنْتَظِرُ أَوْبَتَهُ ، آمِینَ رَبَّ الْعالَمِینَ .

(خدایا! ببخش بر ما در این روز بهترین بخشش را و برآور برای ما هر خواسته‌ای را، چنان‌که حسین را به محمّد جدّش بخشیدی و فطرس به گهواره‌اش پناهنده شد و ما پناهنده به مزار اوییم پس از شهادتش، بر تربتش حاضر می‌شویم و بازگشتش را انتظار می‌کشیم، آمین ای پروردگار جهانیان.)

خدایا ویروس منحوس کرونا ، تمام مراکز معنوی و فرهنگی ما را تعطیل کرده، دلمان برای حرم‌های نورانی و ملکوتی تنگ شده ، خدایا بین الحرمین کربلای حسینت خالی شده ، خدایا در این روز عزیز گناهان قبل و بعد ما را ببخش به حق حسینت.

خدایا مولایمان سیدالشهداء علیه السلام تمام هستی خود را در راه تو داد. خون قلب خود را، بچه شیرخواره خود را ، جوان خود را ، همه و همه هستی خود را داد. خدایا ببخش بر ما ، آنچنان پر و پیمان، چنان که حسین را به محمّد جدّش بخشیدی.

مطالب بیشتر:

زینب به جرم عشق اسیر شد!

حرارتی در قلوب مومنین

داستان‌های عاشورایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی